Pagina's

vrijdag 6 september 2013

Eendjes van Timeless Treasures

Vorig jaar spotte ik een mooi jurkje van Inge Van den Broeck maar vond de prijs het wat teveel voor mijn portomonnee.


Mijn geluk kon niet op toen ik wat later van Timeless Treasures dit stofje  dan ook vond.


Ik maakte kleinere plooitjes in het rokgedeelte zodat ik de stofbreedte kon gebruiken voor de rok, (zo heb ik nog stof genoeg over om nog eens een versie te maken ;-)  ). 



stof: Timeless Treasures Kathy-C

Ik gebruikte een gele venezia voering (voelt zalig zacht en luxueus) voor een beetje contrast, helaas pindakaas heb ik niet genoeg voor de rok, dus het jurkje hangt nog even te wachten voor ik het verder af kan werken.   Het gele lintje is een stuk okergele zigzagband dat in de lusjes aan het rokgedeelte steekt.  Foto's met ons Model zullen ook nog even moeten wachten.  Ach het is toch een jurkje voor de herfst dus met deze temperaturen zal ze het toch nog niet dragen.

6 opmerkingen:

Unknown zei

Ik vind alle jurkjes mooi, maar dit springt er uit voor mij, mijn favoriete stofje!

Kim zei

Waw, prachtig zeg! Dat laatste is mijn favoriet, adembenemend!

Anoniem zei

Kwak kwak... heel schone eendjescreatie! Durf precies nooit een creatie maken in een stofje met dergelijke prints en iedere keer ik ze zie passeren vind in ze prachtig! Sandrine

Rachel zei

Met veel plezier heb ik al je blogberichtjes bekeken, maar deze springt er toch echt uit voor mij. Fantastisch mooi!

Anneliezzzeke (misstraaitoenaai) zei

Prachtig kleedje, prachtig stofje en dat alles voor een prachtige meid met een nog prachtigere naam (mijn oudste dochter heet ook LILY!!). En wat zou ik het leuk vinden om met het mooie stofje van de give-away iets te maken voor mijn Lily :-)

Stoffenjunkie zei

Waar koopt u de stofjes van Timesless Treasures? Ik heb ze laatst gekocht op www.rijstextiles.com/nl/Timeless-Treasures-Stoffen maar zoek nog meer mooie prints. Jurkjes zijn trouwens heel mooi..